onsdag den 22. maj 2013

Hårdt arbejde!

Hej!

Jeg har brugt det meste af eftermiddagen på at organisere og skrive ting ned, som jeg skal huske i min visumproces. Det var hårdt arbejde, især fordi jeg havde papirer spredt ud i hele huset! Men jeg har fået styr på det, og nu er de alle sat ind i en mappe.

Jeg skal til interview på ambassaden den 16. juli, dagen inden jeg skal på førorientering(mere om det når jeg selv får noget at vide) Det bliver så spændene og jeg kan slet ikke vente!

Jeg kan mærke, at jo tættere på jeg kommer til min afrejse, jo mere spændt bliver jeg.

Jeg kan ikke vente med at opdatere jer med flere spændene nyheder, men lige nu er processen lidt på pause.

- Emma

1 kommentar:

  1. - og så skal vi jo lige et smut til Færøerne først. Vi skal rejse mandag morgen (tidligt) og kommer hjem søndag aften (sent). Vi skal på i Thorshavn og har bestilt 2 udflugter (Vestmannafjeldet - lille sejltur, og Mykines - større sejltur). Resten af tiden skal vi planlægge sammen. Så når du trænger til lidt pause i din USA-tur og eksamen, kan du - og Laura - jo planlægge jeres egen dag for os andre. For eksempel. Vi ses på lørdag

    SvarSlet