tirsdag den 12. november 2013

Gabis fødselsdag, Thor 2 og Billy Goat Hike Trail

Hej!

Den her uge er gået stærkt. Mest fordi jeg ikke rigtig kan huske hvad jeg har lavet, men også fordi dagene er ved at blive kortere.

Tirsdag var Gabis fødselsdag (Tillykke med fødselsdagen!) så vi var ude og spise på en fin restaurant om aftenen. Det var rigtig hyggeligt at være sammen med familien og Amber på en anden måde, end bare derhjemme ved spisebordet. Vi fik spist en masse god mad, og derefter hjem og i seng (ikke rigtig, jeg så Doctor Who) Jeg gav Gabi et par øreringe, og en håndfuld slikkepinde. Af vores forældre fik hun sin computer, som også er en del af hendes julegave fra dem. Hun fik en masse fødselsdags kort og penge fra hendes bedsteforældre.

Onsdag var personligt en sjov dag, for jeg havde sammen med nogle af mine venner bestilt en chokolade kage for en måneds tid siden, og nu kunne vi endelig spise den. Så vi spiste den til frokost, og gik hjem med maven fuld af chokolade. Nam!

Torsdag var dagen med Thor 2 præmieren, så da jeg kom hjem fra skole, gik der et par timer og så skulle vi af sted til biografen. Jeg var selvfølgelig klædt ud som Thor, så der var et par stykker som komplimenterede mig, og en pige ville have et billede med mig (jeg følte mig lidt populær den aften!) Filmen var rigtig god! Inden filmen viste de trailere til Hobbitten, Captain America og X-Men og Doctor Who. Så jeg var vildt spændt da filmen endelig startede! Den levede op til mine forventninger, og jeg derfra og ville have mere!

Fredag var jeg sammen med Mathias, Patricia og Julie efter skole. Vi lavede mad hjemme hos mig, og derefter tog vi i biografen for at se About Time. Uheldigvis havde de udsolgt af de billetter, så vi så Ender's Game i stedet for. Den var også virkelig god! De visuelle effekter, og plottet var 100% gennemført, og jeg blev meget overrasket på nogle punkter. Bagefter spiste vi is og crepes, og snakkede i næsten 1 og en halv time før vi besluttede at vi hellere måtte komme hjem.

Lørdag var jeg med AFS ude og vandre. Det var rigtig hyggeligt, og det var dejligt at se de venner som ikke går på Walls. Da jeg først hørte at vi skulle ud og vandre tænkte jeg at det bare var i skoven og på en afmærket sti, men nej! Det var klipper og skov, tæt på Potomac floden. Det var virkelig hårdt, men sjovt! Det tog omkring 4 timer at gå den ene vej, og da vi kom til muligheden om at gå en kort vej tilbage, eller fortsætte, tog Tietjen og jeg den korte vej tilbage.

Resten af weekenden brugte jeg på at se Doctor Who. Det er det. Doctor Who.
Jeg har det godt, og jeg glæder mig til den kommende tid, pga. Thanksgiving og jul!

- Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar