tirsdag den 21. januar 2014

Skolestart og orientering!

Hej!

tirsdag den 7. begyndte skolen igen. Det var rart at se mine venner igen, og det var godt at komme i gang med en daglig rutine. Da dagen var overstået, tog jeg med Mathias og Yves til Barnes&Noble, for at købe bøger. Mathias købte bøger for lidt over 100$, men hvem tæller?

Onsdag blev jeg mødt af en smilende gruppe venner. Det er fedt at komme i skole, og se sine venner være i godt humør på trods af at klokken er 8.30! Mathias valgte at give mig hans ekstra kopi af Divergent, så jeg gik bestemt ikke tomhændet hjem!

Fredag var jeg med Mathias og Yves i Pentagon City, for at købe nye høretelefoner (fordi Gabi havde nappet mine, i troen på at det var hendes. De var alligevel ved at gå i stykker!) og et hylster til mit kamera.

Lørdag til søndag havde jeg min AFS orientering, sammen med alle 50 udvekslingsstudenter i DC området! Jeg havde set frem til det længe, for det er super sjovt og hyggeligt (og der er mad døgnet rundt!) Det startede ud med gruppe sessioner, hvor vi hver især kan tale om hvordan vi har det og hvordan det går. Det er interessant at høre om hvordan de andre har det. Om aftenen fik vi igen pizza, og der blev holdt talentshow. Ind i mellem talenterne, blev der trukket lod blandt os alle, så der var få heldige der kunne vinde en gave. Jeg var én af de få heldige der vandt et gavekort til Panera Bread på 10$! Efter talentshowet kunne vi gøre hvad vi ville. Der blev holdt en skattejagt med ledetråde som ledte os ud i skoven. Jeg tabte min telefon på et tidspunkt, men jeg fandt den igen. Der var en eller anden som havde valgt at tage alle ledetrådene, så spillet blev ødelagt. Jeg undlod at hænge ud sammen med sladrehankene, og blev i stedet sammen med Deniz, Soda, Giudi, Justus (Joys "værts-søster") Walid, Osnat og nogle andre. Davide havde sin akustiske guitar med, så Deniz lærte, eller prøvede at lære mig at spille guitar. Det var sjovt! Jeg kan ikke rigtig huske hvad jeg ellers lavede den aften, kun at jeg lavede en smore (skumfidus med chokolade og kiks) Hen på den tidlige morgen, lagde vi os til at sove. Da vi vågnede igen spiste vi morgenmad, og havde endnu en session, inden vi begyndte at rydde op og vore forældre kom og hentede os.
Da jeg kom hjem, tog jeg mig en kort lur inden jeg så Sherlock. Det var en FED afslutning på 3. sæson! Resten af aftenen brugte jeg på at læse og slappe af.

Den uge var en meget langsom uge, men den var god i den forstand at jeg havde vikar i mange af mine skoletimer, og jeg fik læst en masse!

- Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar