søndag den 23. marts 2014

Travl skole uge

Hej!

Det er igen længe siden jeg har opdateret, jeg har bare haft så travlt med skolen på det seneste. Der har været en masse som jeg har skulle indhente på grund af ugen i DisneyWorld.

Hele ugen flød faktisk ud i en lang køre af at læse op, skrive afleveringer og se skole-relaterede film. Jeg kom sent i seng mange af dagene, og skulle tidligt op.

Midt på ugen var jeg på en tur til the Kennedy Center. Det er et teater der ligger nede ved Lincoln Memorial. Det var med min film klasse, og vi så et teaterstykke der fandt sted i Syd-Afrika under tiden med apartheid. Det handlede om et ægtepar, hvor konen havde en affære med en anden mand. Det fandt manden så ud af, og fik konen til at behandle hendes affæres jakkesæt som en faktisk person. Det var et rigtig sjovt og interessant teaterstykke.

Da weekenden kom, kom Jess på besøg. Hun var her i december, og hun havde ferie fra college i sidste uge. Jeg brugte det meste af min weekend i min seng, og så film.Som jeg præcis havde brug for!

- Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar